2 Şubat 2012 Perşembe

Angelina'nın en sıcak anları !

 Başlığa bakınca bu soğuk havada birazda olsun ısınmanızı istedim.Yoksa Angelina'yla falan işim yok.Zaten pek sevmem kendisinide.Sanki o seni seviyo diceksiniz  ama.. (favorim Megan Fox )

Dürüst olmak gerekirse ne yazcağımı bilmeden daldım bugün bloğa.Ne yazıcam ki zaten.Mısır'daki futbol katliamını mı ? Erdoğanla yazarın kavgasını mı ? ya da İstanbul'un karını mı ? tamam tamam buldum.

Biz egenin en batısında Kuşadası denen bi turizm kentinde yaşıyoruz (biz derken grey fox'la ben ).Malum hava sıcaklığı ortalaması 15-20 derecedir buralarda ve pek kar yağmaz hatta 20 yılda 3 kere kar topu oynamadım düşünün.Bu yıl da yine kar yağmaya başladığında klasik başlıklar atıldı . Yok '1000 yılın en soğuk kışı' yok '100 yılın' fln derken düşe düşe 33 yıla kadar düştüler.Haklı olma ihtimalleri çok yüksekti, çünkü burda bile 5 dereceyi hatta geceleri -1'i gördük.Ama hala bizim burda O beyaz pamuktan yoktu.

Kii bu sabaha kadar..evin içindeki bağrışmaları duyunca sıcacık yorganın altından çıkardım kafayı bana doğru bağırarak koşan babamı gördüm.
-çabuk çabuk kalk kalk fln diyo aceleyle bana.Bende uyuyom amk bi s.git ya der gibi baktım ama anlamadı .Tabi  tuttu kaldırdı beni ama iyiki kaldırmış.Kartpostal gibi olmasada arabaların üstünde hafiften vardı.beyazlığı görülüyodu yani.Herkesin yüzünde bi görmemişliğin şakınlığı,heyecanı var.herkes profil durumalarına 'kar yağıyooo, karı gördük,uyanınn kar yagıyoo,kardan adamımı yaptım gibi saçma sapan yorumlar bazılarıda karın etkisiyle hava durumu spikerliğine soyunuyo.Aynen aktarıyorum -Evet sayın seyirciler,Ada'da tipi şeklinde yağan kar hayatı olumsuz etkiliyor- tipi mi ? e tabi onunda anlamını bilmediğimizden kar görünce tipi de yanında sanıyoz.pencereden bakınca harbiden beyaz pamuk gibi görünüyodu ama dışarı çıkıp 10 dk oynadıktan sonra o 'beyaz pamuğun' nası beyaz bi ŞEYTANa dönüştüğünü görmek hiçde sevilesi bi tarafının olmadığını gösterdi.

Bi 15 yıl sonra tekrar yağarsa o zamanda ben oğlumu nasıl kaldırdım onu anlatırım.
Hayatınızın Angelina'nın en sıcak anları kadar sıcak ve sexy geçmesi dileğiyle..



                                                                                                   


                                                                                                           issiz kazanan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder