18 Şubat 2012 Cumartesi

Fetih 1453 vizyonda

Türkiye'nin merakla beklediği film olan Fetih 1453 nihayet vizyona girdi.Film yaklaşık 2009 yılından bu yana çekiliyordu.Türkiye'nin en büyük bütçeli filmi olmakta ayrıca.Haliyle filmden beklentiler oldukça fazlaydı.Film perşembe günü anlamlı bir saat'te,14.53'te girdi vizyonlara.Peki bekleneni verebilecekmi?

Yönetmenliğini Faruk Aksoy'un yağtığı filmde Devrim Evin,İbrahim Çelikkol,Dilek Serbest,Recep Aktuğ,Erden Alkan'ın yanı sıra geniş bir oyuncu kadrosu mevcut.

Türkiye'de 850 salonda aynı anda 14.53'te gösterime giren filmin konusu adından anlaşılabileceği gibi Fatih Sultan Mehmet Han'ın 1453'te İstanbul'u fetih etmesini anlatıyor.Film için yaklaşık 3 yıl kadar çalışıldı.Türkiye'nin en büyük bütçeli filmi olarak yaklaşık 17 milyon dolar bütçe ayırıldı.Film için Türkiye hariç bir çok ülke kullanıldı ve filmde yaklaşık olarak 15 bin yardımcı oyuncu kullanıldı.Yani sadece bunlara bakarsak Fetih 1453 adından söz ettirecek bir yapıt olarak göze çarpıyor.Ve bu emeklere karşın bu tarz filmlerden hoşlanıyorsanız izlemenizi tavsiye ediyoruz.

Bu yazıyı yazan blogger'ın yani benim fikrimi sorucak olursanız yukarıda belirttiğim gibi kesinlikle izlenmeli diye düşünüyorum.Film emek,para vs. harcanmış orası ayrı bir konu.Bu tarz filmler benim ilgimi çeker ama olayın artısı tabiki iyi yada kötü buna Türklerin cesaret ederek filmi emek vererek çekmeleri olmuştur.Şuan filmi izlememekle beraber önümüzdeki hafta içi izliyicem.Fakat çevremden duyduğum kadarıyla bile filmin hakkı verilmiş diyebilirim.Ben sabırsızlandım,sizide filmi sinemada izlemeniz için davet ediyorum.Filmi izledikten sonra ayrı bir yazıda kendi şahsi değerlendirmemi yapıcam burada.Saygılar.

Ayrıca,filmin fragmanını hala izlemediyseniz onuda ekliyeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder