1 Şubat 2012 Çarşamba

Karikatürmania

                                                                                                   

-Aynur teyzenlerin oğlu askerden dönmüş..aç da bi hoşgeldin de!..
-Hoşgeldin!..
-Telefon aç telefon!!!



-Yanlış bi zamanda mı geldim Hüseyin Abi ?.. 
-Hüseyin Aabiiii..


-Bilocan yapsana bana... geçen yapmıştın ya..
-Bilocan değil o.. blowjob..
-Aboo..
-Hadi yapsana..


-Yüzünde hayatın anlamını çözmüş gibi bir ifade var..
-Cebimde de börek var..
-Ne ilginç adamsın..
-Popomu görmek ister misin?..
-Hayır..
-Galiba açtım...


-Ben çıkıyorum anne..
-Ayfer kızım nereye bu saatte? baban sorarsa ne diyeceğim ben ?!
-Arkadaşlarının evinde ders çalışcaklar,yarın final var dersin..
-AYFÖR NERDE?
-seks yapmaya gitti,pompa...


-Ayın sekizi hangi güne denk geliyo?
-Bugün üçü..çarşamba dördü..perşembe beşi..cuma meşi..cumartesi huşi..pazar suşi..öfff !! günleri devam ettirebiliyorum ama aynı anda sayıları devam ettiremiyorum..
-Bugün üçü.. dördü çarşamba..beşi perşembe..altısı muşamba..yedisi ersenve..sekizi dadaşlar !!!
-Peki 14 ekim 2016 hangi güne denk geliyo?..
-Pazerşembalımartesi..
-Ohaa,birleştirdin mi lan hepsini ?..
-Yabıştırdım .mına koyiim !!!!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder