29 Şubat 2012 Çarşamba

Yepyeni bir Milli takım,umutlu olsakmı?

Guiss Hiddink'den kurtulduktan sonra Abdullah Avcı gelince herkes gibi bende sevinmiştim.Göreve geldikten sonra Abdullah avcı ile ilk milli maçına çıkan A Milli futbol takımımız,ilk hazırlık maçında 29 Şubat 2012(bugün) akşamı az önce biten maçta Slovakya'ya 2-1 mağlup oldu.



İlk maçta gencecik ve yeni bir kadroyla sahaya çıkan Ay-yıldızlı takımımız Slovakya karşısında tutuk bir oyun oynadı ve 2-1 mağlup oldu.Karşımızdaki Slovakya'da Avrupa'da top koşturan ünlü oyuncular vardı.Hamsik,Stoch,Vladimir Weiss gibi futbolcular tecrübeleriyle oynadılar.

Ha bizde yok mu? var tabi ki.Arda Turan (A. Madrid),Mehmet Topal (Valencia),Nuri Şahin(Real Madrid) ve diğer değerli yerlilerimiz gibi.Ama sahadaki çoğu oyuncumuz ilk defa aynı takımda oynayınca işler değişti.Weiss'in birden kalecimizle karşı karşıya kalması ve Stoch'un alışıla gelmiş o güzel golüyle 2-0 geriye düştük ve son dakikada attığımız gol ile 2-1 bitirdik.

Bana göre Abdullah Avcı güven veriyor.Neden bilmiyorum.İlk maç olduğu için yensekte normal sonuç olurdu yenilsekde bana göre.Dünya kupası elemelerine kadar A Milli takımımızın form tutup,oyun düzenini yerine oturtması ve futbolcuların birbirleriyle oynayarak birbirlerini tanıması gerekecek bence.Bana kalırsa da olacak ve bu dünya kupasında farklı bir takım olacağız.Kadroda değişiklerde olacaktır.Ama Abdullah Hoca'ya olan güvenimizi Medyanın sonuna kadar hisstertirmesi lazım bence.Milli takımımız artık hak ettiği yerde olmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder